Boodschappen bij Vomar = S.V. Zandvoort sponsoren!

3 februari 2022 9:00

redactie

Supermarktketen Vomar heeft een mooie blijvende actie waarbij je boodschappen een donatie aan de clubkas van S.V. Zandvoort doet, zonder dat het je iets kost. Koppel dus snel de code van S.V. Zandvoort aan de Vomar kaart en het sparen wordt automatisch in werking gezet.

logo_vomar.png

Spek je clubkas met Club is Koning sparen van Vomar!

Jij kunt de kas van jouw club eenvoudig en geheel kosteloos spekken! Dat doe je door je Klant-is-Koning kaart aan jouw club te koppelen en simpelweg bij het boodschappen doen je kaart te scannen bij de kassa. En het kost jou niets, want Vomar maakt elk kwartaal 0,5% van het totaalbedrag aan boodschappen van alle gekoppelde Klant-is-Koning kaarten over aan de club.

De clubcode van S.V. Zandvoort = SVZA2021

Klik hier voor alle informatie over deze actie

Albert Heijn Vomar sponsor je club