Informatie voetbalseizoen 2022-2023

18 augustus 2022 12:45

lees onderstaande informatie voor het komende voetbalseizoen door

Contributie
In juli is de contributie voor het seizoen 2022-2023 aan de leden verstuurd. Het is wederom mogelijk om via IDEAL de betaling te verrichten. Snel, gemakkelijk en veilig.

Kantinediensten vanaf zaterdag 10 september
Ieder team draait een aantal keren per seizoen een kantinedienst. Deze worden ingeroosterd bij een thuiswedstrijd.
Voor zaterdag 11 september heeft de JO9-1 van 08:45 tot 12:00 uur. Minimaal 2 personen, en het indelen kan door het team bepaald worden (bijv. opknippen in 2 delen, waarbij 2 ouders 2 uurtjes kantinedienst draaien)
Overige diensten worden in het nieuwsitem kantinedienst op de website en op de schermen in ons clubgebouw getoond.
Kantinediensten 2022-2023

Grasvelden
Veld 3, 4 en 5 hebben een grondige renovatie gehad, en zijn nog niet voldoende hersteld om hier bij de seizoensstart op te trainen. De voorlopige prognose is dat deze velden na de herfstvakantie gebruikt kunnen worden. De KNVB is op de hoogte hiervan en zal ook op basis van de beschikbaarheid van velden, wedstrijden inplannen.
Dit kan betekenen dat er op afwijkende tijden een thuiswedstrijd gespeeld kan worden of dat je als team vaker een uitwedstrijd speelt.

Veld 2 en 6 zijn  inzetbaar bij de seizoenstart (zaterdag 10 september). Of er eerder op getraind kan worden is nog niet duidelijk. Er is een verzoek bij SRO (onderhoud velden) neergelegd per wanneer veld 2 en 6 beschikbaar komen voor trainingen. update: velden 2 en 6 zijn per 29 augustus bespeelbaar.

Start seizoen 2022-2023
Zoals hierboven genoemd, is de seizoenstart (1e wedstrijd) op zaterdag  10 september. Dit heeft alles te maken met de Dutch GrandPrix die van 2 tot en met  4 september in Zandvoort gehouden wordt. De KNVB heeft geen wedstrijden voor teams van S.V. Zandvoort ingepland.

Parkeren bij S.V. Zandvoort

Het is voor de sportverenigingen op het Duintjesveld mogelijk om te parkeren waarbij dezelfde situatie als afgelopen jaar wordt gehandhaafd. De blauwe lijnen die aangebracht zijn, gelden voor alle bezoekers aan onze vereniging, waarbij het gebruik van de blauwe parkeerschijf verplicht is. Zonder parkeerschijf riskeer je bij controle een boete.

Trainingsschema 2022-2023 vanaf maandag 5 september
Het trainingsschema voor dit seizoen ziet er vanwege het ontbreken van een aantal velden nogal krap uit. In oktober zal een nieuwe versie verschijnen waarbij de overige velden ook ingedeeld worden. Wij willen iedereen vragen om de ruimtes met de hoeveelheid spelers zo slim mogelijk te benutten.
Trainingsschema 2022-2023

Materialen (training en wedstrijd)
Er is wederom hard gewerkt om alle materialen op orde te krijgen. Teams hebben de beschikking over een kast per jeugdgroep waar hun materialen in opgeborgen worden voor de training. Trainingsmaterialen mogen niet op wedstrijddagen gebruikt worden.
Daarnaast zullen alle teams twee inschietballen ontvangen voor wedstrijden tegen een bescheiden borgstelling; meer inschietballen zijn mogelijk maar daarvoor is een hogere borgstelling afgesproken.
Voor de eerste trainingen zullen trainers/begeleiders uitgenodigd worden om de materialen in ontvangst te nemen en hiervoor te tekenen. Verdere uitleg hierover zal op die avond gegeven worden.

Start jeugdtrainingen
puppies –  woensdag 14 september
Onderbouw – O8-O12 –  maandag 5 september
Bovenbouw – O13 – O18 – maandag 29 augustus
Keepers -

Nieuw competitieaanbod MO13 - MO20
Voor de MO17 is er voor dit seizoen een aantal aanpassingen door de KNVB doorgevoerd. Verenigingen hebben input geleverd en de KNVB is daar afgelopen seizoen mee aan de slag gegaan.
Wat er precies verandert kun je hier teruglezen.

Spelregelbewijs voor spelers uit de O18 en hoger
Voor aanvang van het seizoen 2022/2023 moeten spelers verplicht het spelregelbewijs halen. De invoering van het spelregelbewijs is één van de maatregelen uit het actieplan “Tegen geweld, voor sportiviteit”.Lees hier meer over het behalen van het spelregelbewijs.

Wedstrijd of training afgelast?
Afgelastingen van trainingen worden zodra deze bekend zijn gemeld, de keuring van de grasvelden vindt plaats rond 16:00 uur. Hou rekening ermee dat wanneer er nog geen bericht uitgegaan (op website of groepsapp), dat de trainer op dat moment ook nog niet weet of er wel of geen training is.

Bij wedstrijden geldt dat er keuringen rond  08:00 uur plaatsvinden wat betreft de grasvelden, en daarna besloten wordt welke wedstijden wel of geen doorgang kunnen vinden (tenzij algehele afgelasting plaats vindt).
Alle informatie hierover lees je hier

Wedstrijdtenue
Vanaf januari 2022 is het voor alle leden van S.V. Zandvoort alleen nog maar mogelijk om het wedstrijdtenue aan te schaffen. Is je huidige tenue aan vervanging toe dan kun je bij het wedstrijdsecretariaat een nieuw tenue kopen (indien voorradig). Via een email aan [email protected] is het ook mogelijk om een bestelling te plaatsen. Je ontvangt dan bericht wanneer je het tenue kunt ophalen bij het wedstrijdsecretariaat.
Kosten bedragen
Shirt – 49,95
Broek – 19,95
Sokken – 10,00

Webshop
Vanaf dit seizoen is het mogelijk om bijv. trainingskleding of materialen te bestellen. De keuze is er reuze. Een deel van dit bedrag komt ten goede aan S.V. Zandvoort. Dat is natuurlijk helemaal top!
Webshop S.V. Zandvoort

O8-2 – Twan de Wijs & Luke Hughes
O8-3
Puppies – Herman Bos