Clubgebouw

Mei-vakantie : 27 april tot en met 10 mei

19 april 12:00  De mei vakantie staat voor de deur.meer »

Kantinediensten *bijgewerkt tot en met 25 mei*

21 augustus 9:00  Raadpleeg regelmatig voor eventuele wijzigingen en wanneer je team aan de beurt is. meer »

JeugdFonds Sport & Cultuur

17 april 9:45  Het Jeugdfonds Sport & Cultuur maakt het mogelijk dat kinderen en jongeren uit gezinnen met weinig geld, toch mee kunnen doen met voetbal, muziekles, turnen, streetdance, judo, theaterles of een andere sportieve of creatieve activiteit. Voor die kinderen en jongeren betalen we de contributie / het lesgeld en in sommige gevallen de benodigdheden zoals voetbalkleding of dansschoenen.meer »

Clinic Telstar dames

7 maart 10:30  Woensdagavond kregen de MO13 en MO17 een clinic van 2 telstar dames bij ons op de vereniging.meer »

Gefeliciteerd!

1 december 8:15  Gisteravond vond de laatste cursusavond voor de verenigingsscheidsrechter plaats op ons complex.meer »

Youri Regeer uitverkozen tot Talent van de Maand

9 oktober 9:00  Youri Regeer is in de Eredivisie uitverkozen tot Talent van de Maand. De 20-jarige Regeer heeft van alle spelers die sinds het begin van het seizoen 21 jaar of jonger zijn, het beste gepresteerd in september. Dit op basis van statistieken van Opta en stemmen van voetbalfans. Het levert Regeer de Johan Cruijff Talent van de Maand-prijs op. meer »

Informatie sessie - kort verslag

12 september 12:15  Afgelopen week is de informatie sessie gehouden op woensdag en donderdag avond.meer »

Juli 2023

17 juli 9:45  Tennisnieuws S.V. Zandvoort vanaf de maand juli 2023meer »

Haal je spelregel bewijs

15 juni 10:00  Een spelregelbewijs voor alle jeugdspelers in Nederland heeft een positief effect. Eén van de allerbelangrijkste? Het kennen van de regels zorgt voor een sportiever spel.meer »

Selectie nieuws 2023-2024

25 mei 8:00  Door het aangekondigde vertrek van Ted Saunier moest het bestuur van de S.V. Zandvoort op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer.meer »