Update vanuit het Bestuur - maart 2022

1 maart 11:30  .Leden en vrienden van S.V. Zandvoort Inmiddels zijn de coronaperikelen bijna voorbij en lijkt het oude normaal weer terug te keren. Echter aan de andere kant van Europa zijn de gebeurtenissen hartverscheurend. Wat er in de Oekraïne momenteel gaande is, is natuurlijk een groot drama, voor met name de bevolking. Laten wij het beste ervan hopen. meer »

Update vanuit het bestuur- januari 2022

5 januari 14:00  Leden en vrienden van SV Zandvoort. Ten eerste willen wij (het bestuur) u een geweldig nieuwjaar wensen. Laten wij nu met z’n allen hopen dat het snel beter gaat.meer »