De KNVB Wedstrijdzaken app gaat live

22 augustus 2017 14:15

We hebben je reeds eerder geïnformeerd de KNVB Wedstrijdzakenapp.
De app gaan we gebruiken bij alle amateurverenigingen omtrent alles wat te maken heeft met beker- en competitie wedstrijden.
Dat zal in het begon wel even wennen zijn, maar als we er allemaal aan gewend zijn,
gaat het met de app eenvoudiger en sneller.
Hierbij praktische informatie over het gebruik van de app.

Met de KNVB Wedstrijdzaken app leg je het digitale wedstrijdformulier vast.

Voor wie is deze app?
De app Wedstrijdzaken is beschikbaar voor:
  • scheidsrechters
  • aanvoerders/spelers
  • wedstrijdsecretarissen
  • leiders en trainers
Let op:
Om de KNVB Wedstrijdzaken app te kunnen gebruiken moet je in Sportlink Club geregistreerd staan als bondslid.
Als je in Sportlink Club geregistreerd staat als relatie of verenigingslid kun je geen gebruik maken van de KNVB Wedstrijdzaken app.

Starten met de app:
Zodra je van start met de app wilt, dien je deze allereerst te downloaden op je telefoon. Je kunt de app vinden in de Appstore en Playstore door daar te zoeken op KNVB Wedstrijdzaken. Nadat je de app hebt gedownload, kun je starten met je registratie, waarna je vervolgens kunt inloggen.
Dit hoeft uiteraard maar 1 keer te gebeuren. Zodra je bent geregistreerd en hebt ingelogd, hoef je dit niet iedere keer bij gebruik van de app te doen.

Meer uitleg over registratie en inloggen vind je hier.
De volgende stap is het koppelen aan een persoon. Dit houdt in dan dat de app wil herkennen wie jij als gebruiker bent.
Meer informatie daarover vind je hier.

Top gedaan!
Je hebt nu alle eenmalige stappen genomen om daadwerkelijk met de KNVB Wedstrijdzaken app te kunnen werken.
Verdere uitleg over de app vind je hieronder.

Extra uitleg:
Op de website van de KNVB is allerlei handige informatie te vinden, klik hier als je daar naar toe wilt.
Voor verenigingen heeft de KNVB overigens ook veel informatie geplaatst op KNVB ASSIST.
Voor scheidsrechters staat alle nodige informatie op SCHEIDSRECHTERS ASSIST.

Video's:

Spelersopgaaf :

Spelerspas controle:

Wedstrijdverloop:

WIST JE DAT...
Je de KNVB Wedstrijdzaken app binnen verschillende rollen al gebruikt kan worden?

Speler/Staf
Als geregistreerd bondsteamlid kan je in de app je persoonlijke programma (en uitslagen) raadplegen. Ook is je digitale pas zichtbaar.

Officials:
Wedstrijdofficials kunnen de Wedstrijdzaken app ook gebruiken voor het persoonlijke programma (aanstellingen) en kunnen via de app eventueel een afmelding doorgeven, net als via het Official Portal.
Bron: KNVB

MDWF Spelersopgaaf Wedstrijdzakenapp