S.V. Zandvoort Club app

11 april 2018 14:00

Een handige app waar je alles over S.V. Zandvoort kunt terugvinden! De website op je smartphone in snel en makkelijk leesbaar formaat.

Binnen S.V. Zandvoort willen we al onze leden op een snelle en goede manier informeren. Afgelopen jaar is de website in een nieuwe jas gestoken, nu is er een bijpassende app voor je telefoon.
Deze app geeft alle actuele informatie over de voetbalwedstrijden, trainingen, teams, nieuws en afgelastingen van S.V. Zandvoort.

Deze app is zowel voor Android (Google) als voor iOS (Apple) beschikbaar en zeer eenvoudig in gebruik. Het is niet nodig in te loggen om gebruik te maken van deze app.

Pushnotificaties
Je kunt instellen in de app of je informatie wilt ontvangen over afgelastingen van je team (trainingen/wedstrijden) , nieuws over S.V. Zandvoort of bij het liveverslag van je team meldingen ontvangen.

Live Blog
Een mooie feature is dat je langs de lijn tijdens de wedstrijd kan bloggen. Een foto maken van de warming up, of een klein stukje tekst toevoegen van een mooie actie. Het is allemaal mogelijk en kan door iedereen die de wedstrijd bijwoont via deze app ingevoerd worden.
Zo zijn de thuisblijvers ook op de hoogte wat er op het veld gebeurd. Handig toch!

Programma en uitslagen
Het programma en de uitslagen worden actueel in de app bijgewerkt. Zodra de scheidsrechter de uitslag doorgevoerd heeft zal dit ook zichtbaar zijn bij de uitslagen.
In het programma kun je alle wedstrijdgegevens zien. De routebeschrijving bij uitwedstrijden, op welk veld en hoe laat. Alles in 1 handig overzicht op je telefoon.

Downloaden Club app

Android (Google) telefoons

1. Ga naar de Play store en typ in het zoekscherm: clubapp
  2. Doe dit aan elkaar. Je vindt diverse apps, maar je selecteert: Voetbalassist Clubapp.
  3. Download en installeer de app en klik op openen.
  4. Sta toe dat de clubapp berichten kan sturen.
  5. typ in de zoekbalk zandvoort en selecteer s.v. zandvoort.

iOS (Apple) telefoons

1. Ga naar de apple store en typ in het zoekscherm: clubapp
  3. Download en installeer de app en klik op openen.
  4. Sta toe dat de clubapp berichten kan sturen.
  5. typ in de zoekbalk zandvoort en selecteer s.v. zandvoort.

Fantastisch het is gelukt!

Hoe stel je de app in?

• Druk linksbovenin op het menu (3 horizontale streepjes) en selecteer Instellingen
  • Hier kun je de pushnotificaties aan of uitzetten.
  • Druk op Favoriete teams en selecteer welke teams je wilt volgen.

Deze instellingen zijn ten alle tijden te wijzigen.

Je bent nu klaar om de app te gebruiken!

Mocht het niet lukken om de app geinstalleerd te krijgen, of andere vragen over het gebruik of instellen van de app, dan kun je een mail sturen naar [email protected].

Ik wil graag bloggen, maar waar kan ik dat doen?

Ga naar de wedstrijd (dit kan via programma of druk, indien ingesteld, op je favoriete team.
De blog wordt een kwartier voor aanvang van de wedstrijd gestart en is herkenbaar aan de melding <Start nu met livebloggen>

Ik gebruik de voetbal.nl app, kan dat?

Het blijft natuurlijk mogelijk om de voetbal.nl app te gebruiken. Echter het nieuws en afgelastingen en berichtgeving over S.V. Zandvoort zal alleen in de clubapp te vinden zijn. Het is  makkelijker om 1 app te gebruiken die dezelfde wedstrijd informatie, maar ook de actuele informatie over S.V. Zandvoort toont te gebruiken.

Club app S.V. Zandvoort