Contributie inning ook via IDEAL

14 augustus 2019 11:15

Dit seizoen wordt het mogelijk om de contributie via IDEAL te betalen.

Naast de automatische incasso wordt het nu ook mogelijk om via IDEAL betalingen te verrichten.

Dit maakt het voor de ledenadministratie, maar zeker ook voor onze leden een stuk eenvoudiger en veiliger om de contributie betaling uit te voeren.

Wat wijzigt er voor de leden?
Eigenlijk helemaal niets. Alle betalingsverzoeken voor de contributie worden via de bij ons bekende mailadressen verstuurd. (dat was afgelopen seizoen ook het geval).
In augustus zult u een notificatie in uw mail ontvangen voor de betaling van het contributiebedrag.

Wijzigen van gegevens
Mocht het zo zijn dat uw gegevens zijn gewijzigd (email/bank-, telefoon of adresgegevens) geef dit dan zo snel mogelijk door via dit formulier: Wijzigen gegevens.

Contributie IDEAL seizoen 2019-2020