Trainersstaf 2018-2019 - update 6 juni

4 juni 2018 9:15

De Technische Commissie heeft de afgelopen tijd zich ingespannen om de trainersstaf te completeren.

Update 6/6/2018:
Het bestuur heeft om hem moverende redenen van Hama Jamal gisteren vernomen dat hij komend seizoen geen hoofdtrainer van de JO19 zal zijn bij S.V. Zandvoort.

Het bestuur van S.V. Zandvoort vindt het spijtig dat Jamal dit besluit heeft moeten nemen, maar zal zijn nu eenmaal genomen beslissing hierin respecteren.

Als bestuur bedanken wij Jamal voor al zijn tomeloze inzet voor S.V. Zandvoort en wensen hem al het beste toe. Uiteraard hopen wij hem nog geregeld te ontmoeten op ons complex.

Tevens zal de TC op zoek gaan naar een geschikte kandidaat voor de JO19 vacature die nu ontstaan is.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

We kunnen nu melden dat de trainersstaf voor aankomend seizoen (2018-2019) nagenoeg volledig is. (met uitzondering van de puppies echter zijn hier al gesprekken gaande en we hebben er vertrouwen in dat ook deze functie zeer spoedig gevuld is).

Trainers seizoen 2018-2019

Selectie 1            Ted Saunier, geassisteerd door Raymon Hölzken en Rob van den Bergh
Selectie 2            Marc Buchel, geassisteerd door Rémy Driehuizen
Zondag 2             Joop Grigoleit
Dames 1              Michael Lijesen
JO19                     Kas de Vries
JO17                     Raymon Hölzken en Kas de Vries
JO15                     Ted Saunier en Koen Michielsen
JO13                     Richard Krijthe en Rico van de Burgh
JO11                     Michael Lijesen , Frans Post  voor JO11-1
JO9                       Freek van de Meij
Puppies                 <nog vacant>
Meiden                Michael Lijesen en Anita de Wijs

Keeperstrainer selectie + JO19   Dobias Bloem
Keeperstrainer jeugd                    Bart Koper

De Technische Commissie zal regelmatig langs de velden te vinden zijn om te kijken naar spelers, trainers en speelwijze in navolging van het jeugdbeleidsplan. Zij zijn ook beschikbaar voor vragen met betrekking tot het voetbal binnen onze vereniging en staan altijd open voor een gesprek.

In september zal er voor een groot deel van de trainers en hulptrainers een cursus op de club verzorgd worden, waarbij naast een aanvulling op hun kwaliteiten ook de laatste puntjes op de spreekwoordelijke ‘i’ gezet worden.

De Technische Commissie (bestaande uit Herman Bosma, Berry Buytenhek, Ron Kampman, Ted Saunier, Dobias Bloem en Ruud van Laere) heeft de afgelopen tijd zich ingespannen om de trainersstaf te completeren.

Seizoen 2018-2019 TC