Is het afgelast?
Wedstrijden en/of trainingen kunnen, door de weersomstandigheden en daarmee de condities van de grasvelden, afgelast worden. Dit is natuurlijk nooit leuk. Iedereen wil graag weten of een training of wedstrijd door gaat. Natuurlijk doen wij bij S.V. Zandvoort er alles aan om tijdig de informatie op de website te melden.

Handig om te weten:
Voor trainingen wordt er rond 16:00 uur een keuring verricht voor de grasvelden.
Voor wedstrijden wordt de keuring tussen 07:30 en 08:00 uur uitgevoerd.
Zodra bekend is of een training dan wel wedstrijd afgelast is, wordt dit op de website bij het programma vermeld.
Teams die uitspelen kunnen het beste de website van de tegenpartij in de gaten houden en/of contact opnemen met die vereniging.

Afgelastingen bij S.V. Zandvoort
Hoe dit precies in zijn werk gaat kunt u lezen in dit document.
De criteria die S.V. Zandvoort hanteert kunt u hier vinden.