S.V. Zandvoort Dames 1

13 augustus 2018 19:00

Met ingang van dit seizoen en voor het eerst in de historie van S.V. Zandvoort is er een Dames 1 team!

Het Dames 1 team van S.V. Zandvoort is op zoek naar meiden die het leuk vinden om ons voetbalteam te komen versterken. Ervaring is niet van belang, maar enthousiasme dat is waar we naar op zoek zijn!

Vorig seizoen is dit team in de MO19 competitie kampioen geworden en zullen nu als Dames 1 S.V. Zandvoort gaan vertegenwoordigen.
Dit is een unicum, aangezien er in de geschiedenis van S.V. Zandvoort nog niet eerder een dames team gevoetbald heeft. Je begrijpt dat dit wel een beetje speciaal is voor onze vereniging.

Door studies en werk is het niet altijd mogelijk om een compleet team samen te stellen en daarom is een bredere selectie gewenst.
De trainingstijden voor komend seizoen zijn op dinsdag en donderdagavond van 19:30 tot 20:45 uur. De wedstrijden worden op zaterdagmiddag gespeeld.

Wij zin in ieder geval op zoek naar:

- een keepster
- een aantal veldspeelsters
- een verzorgster

Lijkt het je leuk om eens kennis te maken, of ken je iemand die graag wil voetballen, kom naar S.V. Zandvoort en maak een proefles mee. Je bent van harte welkom!

Contact gegevens:
Michael Lijesen - 0622786967
Yvonne Lijesen:- 0615005296
Email : [email protected] of [email protected]

Hier vind je alle informatie voor wat betreft het lidmmaatschap bij S.V. Zandvoort.

Dames 1 Seizoen 2018-2019