De periodetitel is binnen!

20 november 2017 10:45

Afgelopen zaterdag haalde de selectie van Ted Saunier de eerste periode binnen.

Met de eerste periode bekroonde S.V. Zandvoort afgelopen zaterdag zichzelf. Met een 21 punten uit 8 wedstrijden en een doelsaldo van maar liefst 41 voor en slechts 5 tegen, kan gesproken worden van een fantastische prestatie van het team van Ted Saunier.

Met Bud Water als topscorer (maar liefst 14 treffers op zijn naam in de competitie), Nigel Berg als assistkoning (9 maal) ligt de productiviteit enorm hoog. Het spel oogt verzorgt. Aanvallend voetbal is altijd aantrekkelijk om naar te kijken; tel daarbij op de vele doelpunten en de wedstrijden van S.V. Zandvoort zijn een aanrader om naar te kijken.

De wedstrijd tegen Pancratius was een lastig duel. Ook door de wind, maar ook de fysieke ploeg uit Badhoevedorp maakte het voor Zandvoort absoluut niet gemakkelijk. De vele aanmoedigingen langs de lijn en op de tribune ondanks het gure weer, maakten er een sfeervolle wedstrijd van.
Na de 57ste minuut werd de ban gebroken door Patrick vd Oord, waarna Jesse de Haan in de 66ste minuut en Koen Michielsen in de 71ste minuut het feestje op gang brachten. Slotakkoord kwam van Nigel Berg in de 87ste minuut, waardoor de eindstand op 4-0 kwam en het feestje kon losbarsten.

Proficiat Haaien!