Dinner-Time

15 december 2017 14:30

Michael Lijesen verteld over deze fantastische winterse avond met heel veel gezelligheid

Het sneeuwt in Nederland !
Het is niet alleen druk op de weg, maar ook in de hoofden van vele ouders van Sv.Zandvoort  JO10 , JO11 en van MO11.

DINNER-TIME!!

Na een goede en vrij lange voorbereiding komen de beste ideeën toch op het laatste moment.

• Moet ik nog wat maken voor vanavond?
  • Wie neemt er een toetje mee vanavond?
  • Gaat het wel door?
  • Ik durf niet de weg op!
  • Ik sta in de file bij Heemstede Aerdenhout

Hahahahaha!!!!

Maar wat ben ik trots op deze ouders die er gewoon op tijd waren met wel de meest lekkere gerechten. Loetje en De Bokkedoorns zouden er jaloers op zijn. Ik heb gebraden kip gezien en zelf gemaakte Sushi, pasteitjes en patatjes en heel veel gehaktballen en knakworsten.  Maar ook de gezonde stampotten kwamen voorbij!

Er was meer dan genoeg!!

Het jaarlijks terugkerend evenement is om ons te verbinden met de vereniging en elkaar. Ik denk dat wanneer we met zijn allen wat doen……(en veel mensen doen dat al) dan kunnen wij als vereniging groeien.  Maar dat hoeft niet qua grote maar als eenheid en kwalitatief.  Dit bewijst dus maar weer dat we dit echt wel willen.
Na een gezellig diner heb ik de lichten van het hoofdveld aangedaan om als afsluiter een mega sneeuwballen gevecht te houden.  Toen de lichten aan gingen zag je één hele grote witte vlakte zonder voetafdrukken…Geweldig!
Dat was na 3 seconden natuurlijk voorbij.

Na het opruimen van de tafels was de avond al weer voorbij en konden de kinderen geroepen worden.  Drijfnat onder de sneeuw werden ze van het veld geroepen en werd er huiswaarts gegaan.  Jan liet op de parkeerplaats nog even laten zien dat je wel met een auto makkelijk en gecontroleerd door de sneeuw kan rijden :).

Ik vond het een geslaagde avond en ik hoop jullie ook!
Ik weet niet of er dit jaar nog getraind of gevoetbald gaat worden door de weersverwachtingen , maar ik wil jullie allemaal alvast een geweldig Kerst en een sportief en vooral een gezond 2018 wensen.

Gr,

Michael Lijesen