Cookie beleid s.v. Zandvoort

De website van s.v. Zandvoort is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Trainingskamp Papendal

24 januari 2018 15:45

EEN ZEER GESLAAGD TRAININGSKAMP VAN ONZE SELECTIE

Vrijdag :

Na alle voorbereidingen die voor een heel groot gedeelte door Rob en Maurice zijn uitgevoerd was het vrijdag 19 januari dan zover dat we met een mannetje of 30 rond de klok van vijven ( in de middag) op ons mooie station stonden te wachten op de laatste speler die nog moest komen. Toen ook deze speler nog net voor het sluiten van de deuren aanwezig was vertrokken we richting het sportcentrum van Papendal. Na een overstap op Amsterdam/Sloterdijk werd de reis voortgezet richting Ede/Wageningen alwaar we werden opgewacht door ene Frank die klaar stond met 30 fietsen. De bedoeling was dat we met deze fietsen de laatste 15 kilometers zouden afleggen en onderweg nog even wat eten zouden scoren!! Echter het liep iets anders: de heren hadden op zo'n 150 meter van het station van Ede/Wageningen een heus rockcafé gevonden alwaar wat moed werd ingedronken om de bare fietstocht te kunnen volmaken. Tegen een uur of 9 werd er in het naastgelegen shoarma/grillrestaurant wat gegeten en na een uur klom "iedereen" op een fiets. Deze tocht werd hilarisch en daar zal nog lang over nagesproken worden. Zo'n anderhalf uur later was iedereen aangekomen op het schitterende sportcentrum en werd er na het betrekken van de hotelkamers nog even wat nagepraat in de gezellige bar van het hotel. Rond 1 uur 's nachts lag (bijna) iedereen in zijn mandje om de volgende dag weer fris en fruitig te verschijnen aan het ontbijt.

Zaterdag :

Zoals gezegd werd er om 9:30 uur heerlijk ontbeten en stonden de mannen een uurtje later op de golfbaan om te gaan voetgolven. Na de eerste run over 9 holes werden er al snel eigen variaties bedacht om het voetgolf nog leuker te maken en er werd veel gelachen maar er waren ook groepjes die streden of hun leven ervan af hing. Mooi om te zien. De uiteindelijk winnende groep bestond uit : Daan , Raymon , Patrick vd Oord en Jurjen.

Wedstrijd :

Na een prima lunch werd er door de plaatselijke scheidsrechter, die een zeer aparte entree maakte, gefloten voor de start van de  wedstrijd tegen 3e klasser Graaf Willem II Vac uit Wassenaar. Deze ploeg staat 2e in haar poule dus weerstand genoeg zou je denken! Helaas bleek dat niet helemaal het geval want uiteindelijk wonnen wij de pot met 8-0. Een prima resultaat natuurlijk en iedereen kwam aan spelen toe. Vlak voor de wedstrijd werd de selectie aangenaam verrast door het bezoek van onze voorzitter Jan en aankomend bestuurslid voetbalzaken Ruud. Heren ik kan u zeggen dat dit zeer gewaardeerd werd.

Na de wedstrijd hadden de mannen tijd voor zichzelf tot aan het diner wat op 19:00 uur gepland stond. De tijd werd door velen nuttig besteed in de bar met tafeltennis, een leuke variant waarbij soms wel 12 spelers tegelijk aan het spelen waren, een potje poker en we konden de wedstrijd van KHFC volgen op TV en zagen onze trots Roy de enige treffer scoren. Ook viel ons oud jeugdlid Ilias nog in bij de koninklijke.

De trainer gebruikte deze tijd om een aantal spelers te spreken over het nieuwe seizoen. Berichtgeving hierover volgt in de komende weken.

Na het heerlijke diner stonden om 21:00 uur de taxi's klaar om het gezelschap richting het centrum van Arnhem te vervoeren. Ik kan u mededelen dat de groep vreselijk gelachen heeft, een paar drankjes zijn genuttigd en dat iedereen op zondag om 10:00 uur aan het ontbijt zat. Nou ja bijna iedereen. 2 spelers hadden niet zo'n honger.......

Zondag :

Rond 11 uur vertrokken we met de kwibus (een discobus) richting Tiel om daar een bezoek te brengen aan een wipe-out park. De sfeer in de bus was geweldig. De bus werd mogelijk gemaakt door Bas Lemmens en Ronald Kaales waarvoor we de heren nogmaals hartelijk willen bedanken. Mannen het was super. Over het park kunnen we kort en krachtig zijn: kwalitatief uiterst teleurstellend!! Snel werd er aan het begin van de middag een alternatief bedacht en belanden we uiteindelijk in een grand cafe in het centrum van Tiel alwaar de klassieker werd bekeken. Na deze matige wedstrijd stapten we weer in de bus om de terugreis te aanvaarden. En kleine 2 uur later werd al dansend Zandvoort bereikt en kunnen concluderen dat het een zeer geslaagd weekend is geweest op een toplocatie en zijn de gestelde doelen zeker bereikt. Als bewijs hiervan het prima resultaat in de HD cup tegen het twee klasse hoger spelende Hoofddorp.

Tenslotte wil ik iedereen bedanken die in wat voor vorm dan ook zijn steentje heeft bijgedragen aan dit topweekend .

De staf

Delen

Lees meer over:
arnhem papendal selectie trainingskamp

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!