Nieuwe Layout komt er aan!

27 augustus 2018 18:30

redactie

Sinds 2 jaar maakt S.V. Zandvoort gebruik van de diensten van Voetbalassist.

Met een volledig geïntregreerde website waarin we naar volle tevredenheid de mogelijkheden van benutten.

Zo is er een voetbalapp waar de wedstrijden live mee geblogd kunnen worden! Een ontzettend mooie feature.
Maar ook de teampagina's, de indelingen, bijgewerkte standen van beker en competitie wedstrijden.
De integratie met de videoschermen in onze kantine en bij de entree, waar altijd de meest actuele informatie op te vinden is.

Binnenkort gaan we over naar een nieuwe layout. Een mooie nieuwe vormgeving die prima past bij de flexibele omgeving waarin wij ons als S.V. Zandvoort bewegen.

Klaar voor de toekomst met voetbalassist!

layout voetbalassist