S.V. Zandvoort zoekt scheidsrechters

21 maart 2019 15:45

Onze vereniging heeft een trouwe groep scheidsrechters die wekelijks op onze velden wedstrijden staan te fluiten. Een groot aantal heeft eind december ook hun diploma behaald voor Verenigingsscheidsrechter.

Deze trouwe groep vrijwilligers is helaas nog steeds te klein om alle wedstrijden vanuit de club van een scheidsrechter te voorzien. De jeugdcommissie is op zoek naar scheidsrechters voor onze jeugdwedstrijden. Lijkt het jou leuk om een wedstrijd te fluiten meld je dan nu aan! Uiteraard wordt je niet helemaal onvoorbereid de wei in gestuurd, er zal voor begeleiding worden gezorgd.

Voor welke wedstrijden zoeken wij scheidsrechters?

Voor de wedstrijden van onze o11 en o12 teams zoeken wij pupillen scheidsrechters. Deze wedstrijden worden gespeeld op een half veld en de teams spelen 8 tegen 8. Voor deze wedstrijden gelden aangepaste spelregels ten opzichte van het spelen op een heel veld.

Voor de wedstrijden van onze o13 tm o19 teams zijn wij op zoek naar jeugdscheidsrechters. Deze worden op een heel veld gespeeld.

Interesse?

Stuur een mailtje naar [email protected]

scheidsrechters spelbegeleiders