Robin Gansner fluit komend seizoen betaald voetbal

23 mei 2019 10:00

Redactie

Per komend seizoen zal Robin Gansner (afgelopen jaar als scheidsrechter actief in de 3e divisie), wedstrijden in het betaald voetbal geen fluiten.

Robin was in december nog bij onze vereniging bij de uitreiking van de diploma's aan de verenigingsscheidsrechters. Een aantal van deze jongens zijn zich ook verder aan het ontwikkelen en wellicht kunnen zij in navolging van Robin ook deze stap maken.

Robin Ganser meldt:
Promotie naar de Masterclass Betaald Voetbal! Een droom is uitgekomen; per komend seizoen mag ik mezelf betaald voetbal scheidsrechter noemen met aanstellingen als scheidsrechter in de 2e divisie, Keuken Kampioen Divisie, KNVB Beker en als 4e official in de Eredevisie. Daarnaast wordt ik opgeleid tot VAR / Videoscheidsrechter. Ik wil mijn coaches, familie en vrienden enorm bedanken voor hun hulp, begeleiding en support de afgelopen jaren, want zonder jullie was dit niet gelukt.

Wij wensen Robin heel veel succes met deze enorme stap voorwaarts in zijn scheidsrechters carrière.

Het bestuur.

Robin Gansner scheidsrechter