Verbouwing clubgebouw S.V. Zandvoort

21 augustus 2017 14:15

De afgelopen 2 maanden is er heel hard door verschillende vrijwilligers gewerkt aan een nieuwe uitstraling van ons mooi clubgebouw.

We schrijven februari 2017. Een klein gezelschap komt bij elkaar en oppert het idee om het clubgebouw aan te pakken. Weken gaan voorbij over hoe het er allemaal uit moet komen te zien en in juni 2017 worden woorden omgezet in daden. Het is een enorme klus om het gehele clubgebouw aan te pakken, dus gaat het gefaseerd. Het plan wordt goedgekeurd door het bestuur. Voortvarend wordt begin juli begonnen aan het uitruimen van het wedstrijdsecretariaat en het voorste gedeelte (keuken/kantine).
Na het uitruimen kon de opbouw beginnen. Materialen werden besteld via IJzerhandel Zantvoort, en met vereende krachten werden de spullen het clubgebouw ingebracht.
Met gipsplaten aangebracht aan het plafond, een compleet nieuw verlichtingsplan, alle electra nagekeken en vervangen, een vergroting van de bar,  een hele mooie balie in het wedstrijdsecretariaat, het uitbreken van het snackloket en de nieuwe frisse tinten op de muren. Het ziet er allemaal prachtig uit! We kunnen heel erg trots zijn op deze vrijwilligers die dit allemaal mogelijk gemaakt hebben.

Een grote waardering gaat uit naar onderstaande personen, zonder hun expertise was het absoluut niet zo fantastisch en vakkundig geworden.
Dave Meijerink, Nick Nieuwenhuizen, Pieter Brune, Nop Beijnes, Sven Heller, Jan Maas, Jan Willem Groen en Arie Loos.
Zonder al deze geweldenaren waren we nog lang niet klaar geweest. Dank voor jullie ondersteuning bij de verbouwing.
Eric Meeder,  Ruud van Laere, Gerard Vossen, Peter Seur, Letterop, Mike Koopman, Gerard Damhoff, Michael Lijesen, Jack Goedegebuure, Richard Bruijnzeel,  Justin & Jan Willem Luijten, Roxy, Mick en Clemens Groot, Yvonne Lijesen, Gabrielle Bos, Freek vd Mije, Jan van de Leden, Chris Jongbloed, Richard Krijthe, Raymond Brand en Rob van de Bergh.

Bekijk hier een aantal foto's van de verbouwing, maar we nodigen iedereen graag uit om op 2 september het clubgebouw officieel met elkaar te openen en te aanschouwen hoe verschrikkelijk mooi het eindresultaat van fase 1 geworden is.