Voorlopige indelingen alle jeugdteams bekend

4 september 2017 10:15

Per vandaag zijn alle voorlopige indelingen van de teams bekend.

Waar zijn de indelingen te vinden?
Op de website is een onderverdeling gemaakt in Junioren (O19-O17-O16 en O15), Pupillen (O13, O11, O10, O9 en O8) en Meiden (MO19, MO17 en MO11).
Dit is gebaseerd op tot dusver ingeschreven leden bij de KNVB.

Contactgegevens & trainingsschema
Bij iedere leeftijdscategorie kun je de contactgegevens vinden van de aanspreekpunten op technisch vlak (de Technische Commissie) of overige zaken (de Jeugd Commissie).
Ieder team heeft zijn eigen pagina waar alle informatie over wedstrijden, uitslagen en nieuws aangaande het team gepubliceerd wordt.

Het trainingschema staat vermeld zowel onder Algemeen, als bij ieder team (inclusief de trainingsdagen, tijden en trainer(s))

Let op:
Trainingen en wedstrijden op veld 2 zijn tot nader bericht niet mogelijk. Het veld is volledig gerenoveerd en heeft nog tijd nodig om aan te sterken. Aan iedereen het nadrukkelijke verzoek om veld 2 niet te betreden.
Trainingen worden zoveel mogelijk verdeeld over de overige velden.  De trainers bepalen onderling waar de training plaatsvindt.

Bron: Technische Commissie