Ilias Bronkhorst & Joël Drommel

17 juni 2021 14:45

Een mooie nieuwe stap voor Ilias en Joël in het betaalde voetbal.

Ilias en Joël die beide als kleine mannetjes hun eerste voetbalstapjes maakte bij onze club zullen elkaar volgend seizoen treffen in de eredivisie. Hoe gaaf is dat!!

Joël woont al enige jaren niet meer op ons dorp en is via o.a IJsselmeervogels en FC Twente nu bij PSV Eindhoven beland. Hij doet het uitstekend en zelfs het grote Oranje klopt aan zijn deur.
Ilias zien we gelukkig nog veel op het duintjesveld. Helaas door het coronavirus het afgelopen seizoen wat minder maar hopelijk veranderd dat de komende maanden. Ilias heeft tot de B-junioren (nu O16) bij onze club gevoetbald. Via HFC en Telstar maakt hij nu de overstap naar NEC Nijmegen.

Ilias gaat dus spelen tegen het grote Ajax en zijn ogen uitkijken in de Kuip en als klap op de vuurpijl de strijd aan tegen het PSV van Joël. Joël zal zijn stinkende best doen om Ilias van het scoren af te houden(dit seizoen 10 doelpunten voor Telstar).

Lees hier meer over Ilias en zijn overgang naar NEC.

Lees hier meer over Joël en zijn overgang naar PSV

Wij als S.V. Zandvoort zijn natuurlijk enorm trots op deze twee kanjers en wensen hen veel succes toe met deze nieuwe uitdaging.....we blijven jullie volgen.

Joël Drommel NEC PSV ilias Bronkhorst