Wij zijn op zoek naar jou!

21 september 2017 11:00

Een dringende oproep aan onze leden en ouders van S.V. Zandvoort.

Iedere week zijn een groep mensen in touw voor S.V. Zandvoort om alle activiteiten voor de wedstrijddag op zaterdag te organiseren. Iedere zaterdag is alles ook weer voor elkaar, maar het kost steeds meer tijd en moeite om alle posten gevuld te krijgen.

De groep mensen die dit vrijwillig doen hebben naast hun vrijwilligerswerk vaak ook een baan, een gezin of een combinatie hiervan. Hun tijd is ook kostbaar, maar doen hun vrijwilligerswerk nog steeds met groot plezier. Dat willen wij graag zo houden. Door de werkzaamheden te verdelen over meerdere personen kunnen we nog langer genieten van onze vrijwilligers.

Verenigen doen we met elkaar bij S.V. Zandvoort!

Wij doen een nadrukkelijk beroep op onze leden van S.V. Zandvoort, familie of personen die bij S.V. Zandvoort een bijdrage in het vrijwilligerswerk willen leveren.

Let wel: de taken zijn er iedere week, maar hoeven niet door dezelfde personen iedere week uitgevoerd te worden. Hoe groter het aantal vrijwilligers, hoe beter de taken verdeeld kunnen worden.

Vrijwilliger worden?
Ben je bereid om S.V. Zandvoort te helpen en een taak op je te nemen? of wil je misschien meer informatie?
Reageer dan even via het mailadres [email protected]

Om een beeld te geven wat er allemaal op een zaterdag gebeurd binnen S.V. Zandvoort staan hieronder een aantal taken.

Gastheer/gastvrouw -  Je ontvangt de teams in het wedstrijdsecretariaat, geeft de kledingtassen uit aan S.V. Zandvoort teams, doet de kleedkamersleutel uitgifte en int de borg. Je vormt een duo met de wedstrijdcoordinator.
Wedstrijdcoördinator - Je zorgt ervoor dat uitslagen correct verwerkt zijn en bent aanspreekpunt voor de wedstrijden op ons complex. Je vormt een duo met de gastheer/gastvrouw.
Barmedewerk(st)er -  Het bedienen van de mensen die onze club aandoen op wedstrijddagen achter onze mooie gerenoveerde bar.
Spelbegeleider O8/O9 - je begeleidt wedstrijden op een kwart veld (6 tegen 6)
Scheidsrechter O10/11 - Je fluit wedstrijden op een half veld (7 tegen 7)
Scheidsrechter O12/O17 - Je fluit wedstrijden op een heel veld (11 tegen 11)
Scheidsrechter O19/2e en overige senioren - Je fluit wedstrijden op heel veld (11 tegen 11)
Scheidsrechterbegeleider - Je ontvangt en begeleidt de scheidsrechters en zorgt dat ze in de pauzes en na de wedstrijd een consumptie ontvangen.
Begeleider - Je verzorgt voor het team van S.V. Zandvoort de informatie van de wedstrijd in de appgroep, kledingtas, kleedkamer en limonade of fruit in de rust.
Coach - je zorgt voor de warming up , wedstrijdbespreking en opstelling en postieve coaching langs de lijn. Combinatie met trainer is mogelijk.
Trainer - je traint een team samen of alleen en zorgt dat de spelers zich ontwikkelen en plezier beleven aan de training op een postieve manier. Combinatie met coach is mogelijk.
Fotograaf - foto´s maken van prachtige acties op onze velden en vervolgens delen op onze website of social media.
Hand en span dienst - iedere zaterdag zijn er wel zaken die niet voorzien zijn. drukte bij de bar, wedstrijdsecretariaat,etc. Wil je niet een taak op je naam, maar wel beschikbaar zijn om ergens in te springen, dan horen we dat graag.