Vrijwillgersavond zaterdag 23 september 2017

24 september 2017 16:00

Afgelopen zaterdag was een enorme dank je wel vanuit het bestuur voor al onze vrijwilligers die onze vereniging rijk is.

Na het openingswoord kon genoten worden van het heerlijke buffet georganiseerd door Greek Cuisine Filoxenia.
Tijdens en na het buffet was er natuurlijk ook ruimte voor een drankje. In deze informele setting was het voor iedereen gezellig vertoeven. De feestavond werd afgesloten rond 22:00 uur.

Namens het bestuur willen wij iedereen hartelijk bedanken voor de aanwezigheid en gezelligheid tijdens de vrijwilligersavond. Wij kijken terug op een zeer geslaagde avond!

Foto's van de vrijwilligersavond