Seizoen 2018-2019

26 februari 2018 11:15

In dit bericht worden de ontwikkelingen voor het komend seizoen voor de selectie van ons vlaggenschip nauwlettend gevolgd.

We zijn met het eerste en het tweede op dit moment verwikkeld in de strijd om het kampioenschap van het lopende seizoen maar ondanks dat wordt er al hard gewerkt aan het nieuwe seizoen!! Stilstand is achteruitgang zei een wijs man ooit en dus zijn we volop in beweging want we willen juist vooruit!

Die vooruitgang is ook U opgevallen want de wedstrijden van de selectie worden steeds beter bezocht en de pers weet de weg naar het Duintjesveld ook weer te vinden gezien de vele aandacht in de lokale kranten en op de verschillende voetbalsites. Goed voor de club maar ook zeker voor onze sponsoren!

De afgelopen weken zijn er gesprekken gevoerd met verschillende spelers van de selectie en er begint een steeds beter beeld te ontstaan over de samenstelling voor het nieuwe seizoen. Wij vinden het belangrijk dat u ook weet naar wie u volgend jaar komt kijken en zullen dus vanaf nu regelmatig een up-date geven over de ontwikkelingen. De komende weken zal de technische staf doorgaan met het voeren van gesprekken met de huidige selectiespelers maar ook wordt er in de regio gezocht naar versterkingen. Voor nu kunnen we mededelen dat de onderstaande spelers hebben toegezegd ook volgend seizoen voor onze mooie vereniging te zullen uitkomen:

Blijft: Daan Kerkman, Dylan Kreuger, Jurjen Mans, Nigel Berg, Jesse de Haan, Chris Dölger, Kas de Vries, Koen Michielsen, Milan Berck Beelenkamp en Justin Luiten.

Nieuw: Daan Michielsen ( JO19), Oliver Rifai (Rijnvogels), Dani Kirchhoff (Kon. HFC), Bart Koper (Kon. HFC), Nigel Castien (Kon. HFC)

Vertrekt: Shakar Jamal, Patrick v/d Oord ( tussentijds gestopt)

De staf

2018-2019 S.V. Zandvoort Selectie