Belangrijk!

25 juli 2018 14:00

Binnenkort start de cursus verenigingsscheidsrechter bij S.V. Zandvoort.

Cursus verenigingsscheidsrechter
Als straks in september het nieuwe seizoen weer begint dan zullen er wekelijks weer een groot aantal wedstrijden op ons complex worden afgewerkt. Dit betekent dat we komend seizoen ook weer een beroep moeten doen op vrijwilligers die deze wedstrijden als scheidsrechter willen begeleiden.
S.V. Zandvoort beschikt over een groep vaste vrijwilligers die met grote regelmaat zich inzetten voor de club en onder andere een wedstrijd fluiten. Hulde aan deze kanjers!

Maar voor komend seizoen en de verdere toekomst willen wij onze groep graag uitbreiden. Om het niveau van onze bestaande groep te verhogen en om enthousiaste nieuwelingen aan te trekken, organiseert SV Zandvoort in samenwerking met de KNVB een cursus tot Verenigingsscheidsrechter. Deze zal waarschijnlijk in september 2018 gaan starten. Zodra de inschrijving vol is zal de cursus definitief worden ingepland.
Er kunnen maximaal 18 cursisten deelnemen.

Ben je geïnteresseerd in de cursus of wil je meer informatie? Stuur een mail naar [email protected] en dan nemen wij contact met
je op.

Begeleider
LET OP: voor de cursus zijn we ook nog op zoek naar begeleiders. Deze zullen maximaal 3 cursisten begeleiden door de wedstrijden te beoordelen die de cursisten gedurende de cursusperiode gaan fluiten. Deze begeleider moet ervaren zijn in het fluiten van wedstrijden maar hoeft niet in het bezit te zijn van diploma’s.
Ben je hier in geïnteresseerd of weet je iemand die hiervoor geschikt is, geef dit dan door via [email protected].

Informatie cursus verenigingsscheidsrechter
Klik hier voor meer informatie over de inhoud van de cursus.

ARAG KNVB verenigingsscheidsrechter