Gefeliciteerd!

1 december 2023 8:15

redactie

Gisteravond vond de laatste cursusavond voor de verenigingsscheidsrechter plaats op ons complex.

De afgelopen weken hebben een groot aantal leden de curusus verenigingsscheidsrechter gevolgd.

En met succes! Allemaal hebben zij gisteravond het diploma mogen ontvangen en zijn nu officieel verenigingsscheidsrechter!

Gefeliciteerd aan alle deelnemers, die hier veel tijd in gestopt hebben om succesvol deze cursus af te ronden. Daarnaast natuurlijk ook alle begeleiders enorm bedankt voor jullie inzet om alle deelnemers hierbij te helpen en ondersteunen.

Voor onze vereniging is dit een mooie stap voorwaarts in het goed begeleiden en opleiden van nieuwe scheidsrechters.

Veel succes en plezier bij het fluiten van de wedstrijden bij S.V. Zandvoort!

JeugdCommissie.
Bron: redactie