Gefeliciteerd!

29 december 2018 9:30

Afgelopen maanden heeft er een cursus verenigingsscheidsrechter op onze vereniging plaats gevonden.

Het was hard werken voor dat mooie diploma, maar trots mogen ze er zeker op zijn!

De afgelopen 4 maanden waarvan 4 cursusavonden op onze vereniging en ruim 125 wedstrijden verder mogen wij als club heel erg trots zijn op deze toppers!

De laatste avond was nog een spelregelexaminering en een feestelijke uitreiking van het diploma. Niemand minder dan 2e divisie scheidsrechter en wel bekend binnen S.V. Zandvoort, Robin Gansner reikte de diploma's uit.

Een eerste stap voor een aantal die zich nog verder als scheidsrechter wil ontwikkelen. De Haarlemse Scheidsrechtersvereniging gaf hier een korte toelichting op.

Met deze groep scheidsrechters, die al een tijd lang wedstrijden floot voor onze vereniging, is er nu ook de erkenning in de vorm van een mooi diploma.

Gediplomeerde verenigingsscheidsrechters: Clemens Groot, Marc Rutgers, Tim Kerkman, Brandon Krijthe, Mick Dumpel, Jason Krijthe, Levy van Hamersveld, Niels van de Koekelt, Barend Oosterom, Kevin Krijthe en Christian Steiner.

Dit alles was ook niet mogelijk door de coaches/begeleiders van deze groep. Een grote dank gaat dan ook uit naar Wim Hoppe, Willem Schilpenzand, Eric Zaadnoordijk, Ruud van Laere Karim Gourari en Gert van Maasdam.

Wij willen iedereen bedanken voor hun inzet en betrokkenheid de afgelopen maanden, en de stap voorwaarts die wij als vereniging gemaakt hebben in het scheidsrechtersgilde.

Namens het bestuur van S.V. Zandvoort.

KNVB verenigingsscheidsrechter